Hoe het perfect organiseren weet ik niet, maar men zou bijv. om het uur een verplicht parcour van muziekstukken kunnen opleggen aan de exposanten op de beurzen. Bijv. 10 songs waarvan elk 2 minuten.
Enfin? Wie denkt mee?
BlackMonk schreef:@rovara: Kom maar eens luisteren en breng vooral dat nummer mee!

Als fan van elektrostaten heb ik uiteraard voornamelijk dat in huis. Nu heb ik ook twee types conusluidsprekers staan die ik voor testen gebruik en die ik zelf zeer goed vind klinken.rovara schreef:Maar kan je dan ook zorgen voor een rechtstreekse vergelijking met een paar high tech conussen ?
BlackMonk schreef:Als fan van elektrostaten heb ik uiteraard voornamelijk dat in huis. Nu heb ik ook twee types conusluidsprekers staan die ik voor testen gebruik en die ik zelf zeer goed vind klinken.rovara schreef:Maar kan je dan ook zorgen voor een rechtstreekse vergelijking met een paar high tech conussen ?
1. Castle Chester gemodificeerd met veel betere ScanSpeak tweeter en aangepaste crossover;
2. IMF TLS-50 gereviseerd en origineel.
Dat zijn allebei transmissielijnsystemen en die IMF is de grootste (formaat kleine koelkast). Daarmee kan probleemloos vergeleken worden. Zie je dat zitten?
BlackMonk schreef:Dat zijn allebei transmissielijnsystemen en die IMF is de grootste (formaat kleine koelkast). Daarmee kan probleemloos vergeleken worden. Zie je dat zitten?
stefk schreef:Op de laatset VAD hadden de mensen die Wilson Audio verdelen en Cyrus, zeer keurige demo trouwens, zelf een CD samengesteld met verschillende tracks ... zeer uiteenlopend en dat vond ik prima als demo.
Het publiek laten bepalen wat een demonstrant moet brengen, is dat niet wat te chaotisch?
Iedere heeft een voorkeur en komt denk ik nooit goed!
rovara schreef:BlackMonk schreef:Dat zijn allebei transmissielijnsystemen en die IMF is de grootste (formaat kleine koelkast). Daarmee kan probleemloos vergeleken worden. Zie je dat zitten?
Zeer zeker .
Voor de grote vakantie , als het u past .
Ik neem nog wel contact op .
En dan nu back to topic .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast