Wel , ik heb 3 hobby's : muziek beluisteren ( natuurlijk) , wijn drinken en lezen .
Soms slaag ik erin om ze alle drie tegelijkertijd uit te oefenen.
Bedankt voor de tip .
Dat de film het boek niet volgde , maakt me ook wel nieuwsgierig .
rovara schreef:Een verwoed lezer ?
Wel , ik heb 3 hobby's : muziek beluisteren ( natuurlijk) , wijn drinken en lezen .
Soms slaag ik erin om ze alle drie tegelijkertijd uit te oefenen.![]()
Bedankt voor de tip .
Dat de film het boek niet volgde , maakt me ook wel nieuwsgierig .
John Difool schreef:En voor de Bourne-liefhebbers, naast het boek bestaat natuurlijk ook de strip. Van de hand van 'Van Hamme', dè Belgische strip-scenarist bij uitstek, bestaat de reeks XIII, compleet geïnspireerd op het boek (kreeg hiervoor trouwens een plagiaat-proces aan zijn broek). Soit, heel knappe stripreeks. Dit terzijde.
John Difool schreef:'Sherlock Holmes'
Aangezien de zalen voor Avatar vol zaten, het alternatief opgezocht. Knap opgezette film, intelligente scènes, voornamelijk leuk met die 'flash-forwards' met bijgevoegde uitleg. En natuurlijk een goeie opening gelaten voor een volgende film.
John Difool schreef:'Alice in Wonderland'
Alleen al omdat het een film van de meester is. Iemand al gezien? (Waar is hij trouwens te zien?)

Dim schreef:John Difool schreef:'Sherlock Holmes'
Aangezien de zalen voor Avatar vol zaten, het alternatief opgezocht. Knap opgezette film, intelligente scènes, voornamelijk leuk met die 'flash-forwards' met bijgevoegde uitleg. En natuurlijk een goeie opening gelaten voor een volgende film.
Hoe zit het met de filmmuziek van Zimmer? Of let je daar niet echt op?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast