Jovl schreef:.........krijg normaal ook nog de MusicHall DAC in bruikleen.............
Bij deze............Vandaag de MusicHall dac25 in bruikleen gekregen.
MAC verbonden via usb kabel op de MH25 en gebalanceerd op KCT voorversterker. Ceedeetjes in Lossless formaat op de mac gezet.
Prijs/kwalteit voldoet de dac voor achtergrond muziek en uw muziek afspelen in bv shuffel-mode. Als je hem op die manier gebruikt kan je mss spreken van een goede koop en het is zeker een mooie optie om eens door uw cd's te bladeren via de computer maar het Is echter geen high end. Als ik aandachtig naar mijn set wil luisteren is het voor mij geen optie. Doet een pak onder voor mijn cd speler.
Zie ook deze link.
viewtopic.php?f=6&t=280&p=3487#p3487
****NIEUW , HOOFDTELEFOON****
De hoofdtelefoon is er ook sinds vandaag.............. Dit is een ht die meedoet aan de top , zit perfect , drukt niet op de oren en past er perfect over. Voor wie van een stevige bass houd zit met de Denon D5000 wel goed.
Gewoon op de ht uitgang van de de laptop aangesloten is het al genieten. Idem verhaal rechtstreeks op een iPod. Al zie ik mij niet over straat lopen met die D5000 op mijne kop
Met de ht-versterker kan dit alleen maar beter worden en dat moet ook.
Groeten Jovl